Aanbevolen post

Het "spel" dat Winter heet

Winter2018 -deel1 Januari tendens kouder - meer sneeuw signalen  De stratosfeer gaf de signalen begin deze maand al af ...

donderdag 29 mei 2014

Nieuw "gezicht" bij DutchWeather

Nieuw "gezicht" bij DutchWeather-Blog



Beste Lezers,  graag wil ik jullie voorstellen aan een nieuw gezicht voor deze Blog - haar naam is Denise Cnossen

Hey allemaal, Mijn naam is Denise, en ik ga vanaf nu Dennis helpen met zijn blog
Ik wil mijzelf eerst even voorstellen: Ik ben dus Denise, ik ben 15 jaar en ik ben ook er geïnteresseerd in het weer. Zelf heb ik ook een blog,  http://denisecx98.blogspot.nl/
Daarin vertel ik meer over mijn eigen weer ervaringen en meningen over het weer.
Maar Dennis vroeg dus of ik hem wou helpen met zijn blog, en meteen heb ik ja gezegd!
Ik ben zelf eerlijk gezegd het allermeest geïnteresseerd in onweer.
Hier een foto van mijn eigen, persoonlijk favoriete, onweersshot.




Dennis gaat nu verder de blog afmaken, dus hopelijk vonden jullie mijn stukje leuk om te lezen - tot gauw groeten van  Denise

Wat staat er de komende tijd voor weer op het programma?


Voor het weekend staan de zaken niet slecht - droog meestal en temps rond de 20 graden  - De tendens is daarna dat het warmer wordt maar ook weer meer onweersachtig in de nieuwe week


Namens ons team - een fijne dag verder 





1 opmerking:

  1. http://www.dumpert.nl/mediabase/6600847/d3bf60fc/stormjager_geraakt_door_bliksem.html

    BeantwoordenVerwijderen