Aanbevolen post

Het "spel" dat Winter heet

Winter2018 -deel1 Januari tendens kouder - meer sneeuw signalen  De stratosfeer gaf de signalen begin deze maand al af ...

woensdag 27 februari 2013

Waarom het Nederlandse Weer zo BOEIEND is.......

Hoe vaak kijk je naar/ in de lucht? .... En denk je : wat voor weer wordt het vandaag?
Het leuke in Nederland is dat ons weer elke dag anders kan zijn (of vaker soms in extreme gevallen) en dat maakt het weer zo boeiend - een onderwerp waar je eigenlijk nooit over uitgesproken raakt ; er is dus een grote verscheidenheid aan lucht-kleuren / wolken / neerslag  (waar je wel of niet blij mee bent) en andere weer-elementen

Ik hoop dat jullie de site leuk vinden ; Dennis

Ik laat een paar zien:

Afgeschermde zon waardoor een soort "lichtbundel" ontstaat (gebroken door de wolk)




AvondRood




Onweer/Bliksem




bron : http://www.hanskiek.nl/

Ijzel/Ijs




1 opmerking:

  1. Prachtige foto's. Heel mooi.
    En inderdaad zoals je schrijft, is het Nederlandse weer erg boeiend en is het vol met verassingen van wat voor weer het gaat worden. Daar staat denk ik niet iedereen bij stil.

    Ik vind je site zeker leuk! Ik ben benieuwd wat er nog meer op je site komt te staan.


    Groetjes,

    Shanna Irish

    BeantwoordenVerwijderen